Pluggat

Nu har jag pluggat sedan 10 i morse så jag tar en lite paus, snart måste jag ta tag i disken... :-S Har verkligen ingen lust men det måste göras. När G kommer hem från jobbet så ska han vila lite sen ska vi ta oss till gymmet och träna, jag hoppade igår för musklerna behövde vila. Det blir träning i dag, onsdag och fredag och sen kanske jag tar mig en tur till gymmet på söndag med för konditionsträning. För veckan efter så kommer jag bara kunna träna måndag och onsdag för sen bär det av till Skåne som sagt.

Jag försöker få ordning på min tenta som ska skickas in nästa vecka innan jag åker iväg, det känns svårt att skriva allt jag vill skiva på den yta som får användas. Problemet brukar alltid vara att det är så mycket som ska skrivas, (inte för att det brukar vara ett problem för mig) men nu är problemet att man bara får skriva en A4... Blir tokig... Plus att jag ska hinna läsa alla böcker till de kurser som jag läser just nu. Men men snart är det över som tur är, bara några vecka till. Så det är bara att bita ihop och ta tag i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0