Marknad

idag blev det marknaden med pappa och Hampus, det var skönt att strosa runt lite där och kolla på allt som finns. Det är alltid trevligt att få umgås lite med dem. Sen bjöd pappa på mat på Gränden :-) Mumsigt!! Efter vi hade settat där och tagit det lugnt och pratat massa så skulle dem hem. Jag gick lite på stan innan jag möte G på stationen, nu har jag min älskling hemma hos mig igen. Fast just nu är han ute med jobbet och äter så jag sitter här hemma och tar det lugnt.

Annars ikväll vet jag inte vad vi ska göra, det beror på när han kommer hem. Det skulle vara mysigt med bio men det blir nog i morgon men det gör inget. Jag känner mig fortfarande seg av förkyldningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0