Lördag

Det blir en ganska tråkig lördag på grund av att jag fortfarande är sjuk men jag börjar bli lite bättre tror jag men det trodde jag torsdags med men då vart jag deckad i går. Det jag ska göra idag är att skriva lite skolarbeten när jag ändå har lite energi, jag vill få en del klart till skolan startar för mig igen på tisdag kl 9.15. Nu får jag börja gå hemifrån tidigt igen, ca 07.50 måste jag ta mig hemifrån. Det blir skönt med lite promenader :-) Det passar mig bra för jag har en del att ta igen efter att ha missat så mycket träning denna vecka. Så om jag känner mig pigg i morgon så blir det ett litet träningspass här hemma!

Träningsvecka:
Måndag: Gymmet
Tisdag: Träna hemma eller promenad
Onsdag: Gymmet
Torsdag: Träna hemma eller promenad
Fredag: Gymmet
Lördag: Träna hemma eller promenad
Söndag: Detta blir en ledig dag i alla fall :-D

Så kommer mina veckor alltid se ut förutom att söndag alltid kommer vara en ledig dag framöver.

Kommentarer
Postat av: Raija

Skönt att du börjar bli bättre. Låt söndagen få vara en ledig vilodag från träning, även om du missat en del. För du ska inte ta igen det, bara fortsätta där du slutade.

2008-08-23 @ 10:07:27
Postat av: Svar till Raija

Okej, då blir det vilo dag på söndag då :-)

2008-08-23 @ 10:38:18
Postat av: Anonym

Vad har skett med din blogg?

2008-08-23 @ 11:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0