Lördag

Det är som sagt lördag idag så då ska det handlas på MAXI och pluggas. Så ser min lördag ut, framåt kvällen så ska jag och G ha det lite mysigt med lite lördagsgodis ;-) Det känns bra att ha en dag som man kan unna sig lite extra för annars tror jag att det blir svårt i längden men det beror på person till person.  Nej nu ska jag inte prata mer om kost, det finns ju faktiskt andra saker i livet.

Jag ska som sagt plugga idag, jag ska skriva på min tenta som jag tänkt skicka in på onsdagkväll så det är gjort när jag och Tilda ska åka på våran trip. Först så ska vi åka till Göteborg, vi kommer ju på kvällen så det blir en natt på hotell, sen blir det Liseberg :-) Det ska bli skoj, jag har ju aldrig varit där :-) Sen så kommer vi åka vidare till Skåne :-) Det ska bli en rolig resa och kul ska vi ha! Eller hur Tilda!?

Nej nu ska jag göra i ordning mig för att ta mig till MAXI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0