Kväll

Då var det kväll och jag sitter vid datorn för att spilla lite tid, he he! Nej, jag sitter här och skriver på tentan när jag kommer på något att skriva men just nu är jag så trött så jag får inte fram allt för mycket. Jag skulle behöva lägga manken till och skriva lite till idag men min hjärna vill inte så jag får försöka i morgon efter skolan. Jag har nu skrivit något på alla frågor förutom 3:an så jag ligger hyffsat till. Det skulle vara skönt att vara klar men om insperationen och orken ej finns där så kan man inte göra så mycket, bara jag får in en godkänd tenta innan torsdag så är det lugnt. Hon börjar ändå inte rätt förräns på fredag eftermiddag.

Nej nu orkar jag inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0