Idag, den 10/8-08

Jag har skrivit på tentan som just nu är enormt stress moment i mitt liv men till slut ska jag väl få ordning på den, jag måste ha den klar på onsdagkväll. Jag vill helst ha den klar tidigare så jag kan umgås med G på onsdag för sen kommer jag inte träffa honom på fyra dagar, jag ska sova utan min älskling i tre nätter. Jag kommer sakna dig så men det vet du!!

Sen har jag tränat idag :-) Så skönt, jag skulle ha gått till gymmet men hittade ett bra magprogram på nätet så jag körde det för jag ska ju till gymmet i morgon. Detta program ska jag köra 3 ggr i veckan, precis som gymmet. Sen kommer jag varva med promenader men promenader är inget jag tycker om så jag går hellre till gymmet eller tränar hemma. Snart kommer ju min pilatesboll också, något jag även ska köpa är gummiband, det är en bra träning för armarna så då kommer jag åt de som jag vill komma åt. Det som jag satsar hårdast på är armarna och magen.

Snart kommer G hem och så ska jag börja med maten, idag blir det kebbabspett, potatis och en god grekisksallad till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0