Hemma nu!

Då var jag hemma efter att haften en skojig weekend i Göteborg-Ängelholm, det var en riktigt bra resa!

Vi började med att åka till Göteborg, Surte Hotell.



Vi lyckades få fint väder efter i liten stund på vägen, första biten från Västerås var hemsk, men Tilda klarade det gallant! Vi var framme vid 22 tiden så det vara nästan bara att stupa i sängen på en gång.

Sen var det dags för Liseberg, blev en hel dag 11 - 21.30, älskar Liseberg! Det var ju första gången jag var där, det var så himla kul! Sen hade jag ju Tilda som fick mig att åka allt, till och med en karusell som jag verkligen inte klarar av. Vi gick ut från Liseberg en lite stund och åt lite mat så jag fick se avenyn i alla fall. Sen bar det av till Ängelholm för att träffa Annisen :-)










På lördagen åkte vi alla till Helsingborg, det drog ut på tiden så vi fick skynda oss att fixa sedan när vi kom hem igen. Sen var det dags för inflyttningsfest.







Kvällen kunde ha slutat bättre men men...

På söndagen så tog vi det lugnt innan jag och Tilda följde med John ner på stan och fikade med några från kvällen innan, Anna mådde inte så bra så hon stannade hemma. När vi kom tillbaka hem till Anna så bestämde vi oss för att åka hem för vi hade en lång resa hem. Jag är verkligen impad att Tilda orkade köra hela biten, stannade bara två gånger sammanlagt, en gång för att äta och en gång för att tanka. Det var hemska väder med, ibland såg man nästan inget alls.






Nu är hem hemma och det är skönt, hade saknat min älskling sååå mycket!!! Borta bra men hemma bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0