Hemma

Nu har vi kommit hem från träningen, nu blir det ingen träning förräns på måndag, Det är tråkigt men vi ska ha det så kul så det spelar ingen roll. Men bara för att jag är bort rest så ska jag inte stoppa i mig massa onyttigheter. Jag ska inte förstöra allr jag har åstakommit under de senaste veckorna.

Annars så sitter jag med slutklämmen på tentan, jag har lite saker till som ska in sen måste jag kolla igenom den så jag inte skickar in en helt oförstålig tenta. Jag ska se till att bli klar innan jag ska laga mat för kvällen, för efter maten ska jag och G umgås och kolla på film. Sen ska jag läsa Arne Dahls bok så jag har kommit en bit till, jag kommer inte hinna klart men i alla fall hunnit läsa hälften eller mera. Den är ju på över 300 sidor, det är inget som jag har hunnit med just nu. Men jag ska läsa klart den sen i alla fall och beställa alla hans andra böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0