Handlat

Jag lyckades handla både bra och billig mat, vilket passar våran ekonomi just nu. Så nu har vi mat i fysen tills vi får pengar och sen har vi lite pengar så vi kan handla om det fattas lite saker. Men sparsam får man vara för att det ska gå ihop! Det är så smidigt när det går direkt buss till Hälla, det är bara att sätta sig på bussen och åka i ca 30 min sen är man framme. Det blev två kassar som jag hade tänkt mig så det var inge tungt att bära på heller.

Jag blev också tvungen att ta mig en lite tupplur för jag var så himla trött så nu känner jag mmmig pigg och ska ta nya tag med tentan. Snart kommer G hem från jobbet och då ska jag snart börja fixa med maten, det blir kyckling, sen får vi se vad det blir till.

--------------------------------------------------------------------------

Jag tycker det är så tråkigt att hon inte tänker på alla omkring henne som får lida av hennes handlingar, hennes mamma så mår dåligt och gråter. Tänker på dig, var stark! Snart kommer hon förstå får vi hoppas. Jag vet att man kan vara stökig i tonåren men jag tycker att har helt tappat respekten för dem som bryr sig om henne, Hon har ju helt kommit fel, nu har det hållt på så här i över 1 år. På något sätt så är det väldigt ekoistiskt, vet att hon inte mår bra förmodligen men dem runt omkring får också lida.

----------------------------------------------------------------------------

I morgon ska jag jobba vidare med tentan så jag kan börja lugna mig lite för nu ligger jag efter och har en hel del att ta igen. Jag ska också ta mig till gymmet men dem öppnar inte föräns kl 14 så då bär det av dit :-) Det ska bli så skönt att få röra på sig lite. Det blir gymmet på måndag med men då hänger G med också, i morgon kan han inte för han jobbar, Sen på tisdag blir det en promenad efter skolan, vilket är bra för då får jag lite energi efter att ha varit i skolan hela dagen. På onsdagen blir det gymmet igen och det blir veckans sista träning för sen där det av till Göteborg och Skåne. Så då blir det en liten paus i träningen men den tas upp igen på måndagen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0