Gröna Lund

Det blev en bra dag med Tilda och Erika på Grönan igår, det var fint väder hela dagen förutom när kl var vid 21 tiden då kom regnet. Vi tog tåget vid 14 till Stockholm sen sprang vi runt och åkte massa karuseller fram till dem stängde kl 22. Jag åkte fritt fall tilt, trodde aldrig jag skulle våga men det gjorde jag. Den var skoj!

Jag följde med dem till Eskilstuna sen, där stod pappa och väntade på stationen. Vi skjusade hem TIlda först sen åkte vi hem till pappa där soffan var bäddad åt mig så det var bara att lägga sig på en gång. Jag vaknade vid 6 i morse så jag är lagom seg nu. Speciellt efter att ha settat i skolan hela dagen  Nu ska jag ta och vila lite sen ska jag ta och fixa lite här hemma.

Det kommer blider sen från Grönan när jag har fått dem av Tilda :-) Och sen köpte vi flera bilder i morgon så Erika skulle skanna in dem på datorn så vi har dem på datorn också.

I morgon ska jag träffa Anki, det ska bli trevligt. Jag har inte träffat henne sedan februari så det är ett tag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0