Fredag

Denna dag har bara bestått av plugg och åter plugg, jag och G skulle ha tränat idag men när han kom hem från jobbet så kollade vi när de stängde och de visade sig att de sängde tidigt så vi ska träna i morgon. Jag ska träna på söndag med men vet ej om G ska med får se.

Jag har inte så stor ork att skriva just nu på grund av att jag är ganska slut, jag har fått sprungit på toa hela tiden. Jag börjar nu få besvär av min urinvägsinfektion så jag ska testa med att dricka massa citronvatten och om det inte är bättre på måndag får jag ringa vårdcentalen igen men hoppas på att de bara kan skriva ut ett recept för de vet ju redan att jag har det.

nej nu ska jag och G se på film, hoppas ni får en bra fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0