Det går framåt

Ja, det går sakta men säkert framåt med tenta skrivandet, är lite smått stressad för den ska skickas innan jag lägger mig på onsdag och jag vill lägga mig i god tid för jag ska ju vara i skolan hela dagen och sen har jag och Tilda en lång resa framför oss till Göteborg. Men det ska nog gå bra! :-D Det är värt all stress när man vet att man ska få lite semester. Jag har en förmåga att alltid glömma min laddare när jag ska åka bort men det ska jag inte göra denna gång, det är det första jag kommer packa ner. Det är så svårt att packa, hur mycket ska man ha med sig, vad ska man ha med sig!?!?

Idag ska jag försöka att skriva så mycket som möjligt på tentan så jag bara har finputtsningen sen, jag har redan läst det mesta som ska läsas till i morgon så det behöver jag inte bry mig om. Den boken som jag inte äns har börjat läsa är GRUVA men den är så lätt läst så den kan jag läsa i morgon efter skolan och träningen. Det kan inte ta mer än en timme att läsa den. Sen måste jag fortsätta att läsa Arne Dahls bok, man vill ju ha läst den när man ska få träffa författaren. Han skriver inte som alla andra deckarförfattare, vilket jag tycker om. Jag tycker om boken och kommer förmodligen läsa hans andra böcker med, det är ju 8 st så jag har en del att göra. Men det blir ju ett framtida projekt så jag har tid på mig. Som sagt det är många böcker som jag vill läsa.

Det ska bege sig till gymmet idag men det blir nog närmare 14 tiden tror jag, får se vad G säger för jag tror han ska med idag. Det ska också hinnas städa lite för varken jag eller G har haft tid att städa så det ser inte så trevligt ut här hemma.  Men det ska jag ta tag i dag för jag kan inte konsentrera mig riktigt när det inte är ordning här hemma.

Men nu ska jag ta och skriva vidare på tentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0