Det är så skönt

Jag vet att mycket i bloggen just nu handlar om träning och mat just nu men så ser mitt liv ut.  Det är verkligen skönt att ha lagt om så mycket i livet . Jag känner mig piggare, vilket jag behöver med tanke på min medicin som jag äter. Jag behöver vara piggare för att orka med alla mina studier, alla som studerar vet hur mycket energi och ork som behövs för att orka med förstår mig. Man behöver verkligen all ork man kan få, annars går det aldrig.

Det är verkligen så skönt att ha ändrat så mycket i livet just nu, jag äter som jag ska och tränar alla dagar förutom söndag (fast inte denna vecka för då ska jag ju vara borta) Jag hoppas verkligen att det ger resultat med men det borde det göra :-)

Kommentarer
Postat av: Jessiqa

Det är din blogg, skit i om folk vill läsa om din träning eller ej.Gillar dem det inte behöver dem inte läsa. Jag skriver och skiter fullständigt i om folk gillar innehållet ;)

2008-08-13 @ 08:04:43
URL: http://strippedconfessions.blogg.se/
Postat av: Svar till Jessiqa

Du har så rätt så!! Man ska ju skriva om det man själv vill skriva om. :)

2008-08-13 @ 10:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0