Då var det helg

Dagen började med att jag la mig i soffan och läste "Ett dåligt år" av J.M. Coetzee. Det är samma författare som skrev "Onåd" som jag läste i början av sommaren. Jag tyckte verkligen om den boken och såg fram emot att läsa en till av honom, den jag läser nu är väldigt annurlunda. Det är svårt att förklara hur den är skriven, han har skrivit som två olika historier i en bok och den andra historien berättas utefrån två perspektiv. Allt detta läser man samtidigt, det är inte uppdelat i delar i boken utan tre delar på varje sida. Det gör det lite svårt att läsa den men spännande och inovativt. Man får följa en författare som skriver en bok om politik, han anställer en kvinna för att skriva rent hans texter och så fr man följa dem. Först på varje sida för man läsa de politiska åsikter som författaren har, sedan får man följa huvudkarakärens tankar och till sist kvinnas tankar. Det låter säkert konstigt men den är bra på något konstigt sätt.

När G vakande gick vi till gymmet :-) Det är så skönt att träna, jag ska dit i morgon med men vet ej om G ska med. På vägen hem sen så regnade det massvis så vi belv ganska blöta.

Nu till kvällen får jag se vad vi hittar på, jag är så trött så jag får se vad jag orkar. Det blir nog en tidig kväll för mig på grund av att jag inte har sovit så mycket i natt. Jag somnade vid 1 och var vaken vid 8:-S

På måndag ska jag och Tilda planer våran resa ner till Anna i Skåneland :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0