Då var det fredag

Idag ska jag äntligen komma igång med träningen igen, det blir ett pass här hemma efter jag har träffat Anki :-D Jag tror att Helena kanske skulle med också så det blir trevligt. Jag har verklign sett fram emot denna dag, det var så länge sedan jag träffade Anki, hon är så trevlig. När man pratar med henne så flyger bara tiden iväg. Jag hoppas hon har med lilla Vendela också, hon blir 6 månader på måndag.

När jag sedan har varit nere på stan ska jag ta och plugga lite innan G kommer hem från jobbet för ikväll ska han åka till sin kompis Johan för att gå på bio och sen ska han sova kvar där så vi kommer inte ses förräns i morgon eftermiddag. Det kommer bli tomt utan min älskling i natt, men jag har ju sovit borta så det är klart han ska få åka till Eskilstuna för att träffa vänner med. Det ska ju inte bara vara jag som ska kunna sova borta. Det var lite synd för vi hade planerat att gå på bio idag men det blir på söndag istället för i morgon ska han ut och äta med jobbet.

I morgon om det är fint väder kommer pappa och dem till stan för att gå på marknaden så då ska jag träffa dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0