Då var älskligen sjuk

Jag har smittat han för nu ligger han deckad i sängen, blev tvungen att sjukanmäla sig från jobbet på grund av förkyldning för första gången sedan han började jobba 2005. Han hade först tänkt gå till jobbet men blev bara värre och värre under natten. Så det är bara att vara hemma för att kunna bli frisk. Själv är jag på bättrings vägen så jag ska försöka att träna lite idag, känner mig inte tillräckligt pigg för att gå till gymmet men röra på sig lite ska jag kunna göra. Jag tänkte ta en promenad till stationen där jag ska möta en tjej som ska köpa en bok av mig. Sen tänkte jag gympa lite hemma i den takten jag klarar. Men gymmet på onsdag borde funka, hoppas jag, Det känns som jag har gått ner fast jag inte har tränat men jag har säkert gått upp... Hoppas jag kan lyckas få bort lite under den veckan jag har på mig nu. Fast jag kan ju inte rå för att jag har varit sjuk.

Men även fast man är förkyld så finns det saker jag måste ta tag i idag, jag måste handla för det är ganska tomt här hemma sen ska jag skriva lite uppgifter för det kunde jag inte göra igår för min älskling blev tvungen att formatera om min dator på grund av att den var så himla seg och hade fått virus. Så nu måste jag lägga in word igen innan jag kan göra något. Alla mina bilder, all min musik, alla skolarbeten är nu borta från datorn men de bilder som jag verkligen kände att jag ville ha kvar la jag upp på extrafilm.se och de arbeten som jag kände att jag verkligen ville ha kvar skickade jag på mailen till mig själv. Men datorn är väldigt tom just nu. Så måste det tas massa bilder :-D

Mitt hår ska fixas idag med, vet inte om jag får någon klipptid idag men tänkte i alla fall färga håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0