Då har vi börjat

Idag var det första gången vi träffades, ( Jag, mamma Raija, Jenny och Carro) för att väg oss och prata kost. Det var väldigt jobbigt för mig, men det känns bättre nu och jag är motiverad till tusen. Nu ska det verkligen hända saker, jag tränar ju för fullt och maten ska jag bli mer noga med. Något jag måste börja med är frukost, utan det tror jag att det blir svårt att gå ner i vikt. Jag ska verkligen få bort de extra kilorna jag har! Jag har också bestämmt mig för att inte köpa ett enda klädersplagg föräns jag gått ner så mycket att allt är för stort. Det blir billigt :-)

För mig har alltid vikt varit en känslig sak,(så känslig att jag inte ens kommer säga till G vad jag väger) bara tanken på en våg har alltid fått mig att må dåligt.Det känns i alla fall tryckt att ha dessa tre som stöd och att jag kan finnas som stöd för dem. Det är skönt att ha ett "forum" där man kan träffas och diskutera det man känner att man behöver veta mer om. Det är också en stor motivation att man är flera som kämpar.

Jag och G ska iväg och träna idag så det blir skönt, sen är det fredag och söndag kvar som träningsdagar för mig denna vecka. Om jag tränar som jag gör och äter bra så borde det hända något annars blir jag tokig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0