upp tidigt idag tack vare Ceacar!!

Ja det är som att ha en lite bebis ibland (fast man får ju sova ännu mindre om man har barni värsta fall!),först så väkte han mig för att han ville ha gos, sen var det mat och sen var det för jag vet inte vad. Jag gick upp den sista gången för jag trodde kl var mycket, öppnade balkong dörren och släppte ut dem. Upptäckte då att kl var tjugo i nio... Hade tänkt sova ut idag men nej då. Nu när jag är uppe så ha gnällspiken gått och lagt sig.. Hehe! Han ville bara ha lite sällskap av matte :-) Cleo ligger ute på balkongen och njuter av vädret, så skönt för dem att kunna gå som de vill på balkogen och jag är så glad att de inte förösker rymma. Duktiga små katter!!

Nu ska jag snart bege mig till ICA för att köpa mjölk och juice innan G vaknar, han börjar kl 15 idag så han sussar för fullt.  Idag så består dagen av att plugga och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0