Trevlig dag

Jag har haft en trevlig dag på stan med Tilda, först blev det en god lunch och trevlig samtal. Efter att vi hade settat där ett tag så gick vi runt på stan och jag försökte hitta något till onsdag men det blev solbrillor och ett par skor :-) Tervligt med ett par nya skor till min samling.. he he. Dem ska jag ha på mig på onsdag, ett par rosa. :-) Me love!  Tilda köpte också solbrillor och ett par så fina skor. Efter lite shopping så blev det en liten fika :-D

När jag kom hem till Västerås igen så gick jag till systemet så jag har det gjort, sen gick jag till bibbaln och fixade med böcker. Skönt att veta vilka böcker man har nu.

Sen har jag bara lagat mat och tagit det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0