Tråkigt

Det är tråkigt att jag inte riktigt kan njuta av solen nu när den är här, känner mig lite piggare redan nu så kanske ska orka mig på en promenad imorrn. Får se hur jag känner mig då. Såg att det skulle bli behaglig tempratur i helgen men inte så mycket sol så det är tråkigt, men jag och älsklingen ska nog få en mysig helg ändå. Vi skulle ha åkt till hans familj men det blev instält, tråkigt men det får bli någon annan gång. Hans mamma ville att vi skulle komma på valborg men då är jag redan bortbjuden till Tilda på tjejkväll så jag ska dit :-) Det ska bli kul! Lite skoj men tjejerna är aldrig fel!

Nu så sitter jag och kollar på Spårlöst, intressant program. Tänk vad jobbigt det måste vara och inte veta var ens mamma eller pappa är någonstans eller om de lever i huvudtaget. Eller vill de veta av dem i huvudtaget?? Även fast man kanske inte har de bästa förhållande med sina föräldrar så vet man i alla fall var de är någonstans och att det finns. Så man kan aldig setta sig in i hur de är för dem som inte vet något..

Väntar på att min G ska komma hem så ska vi äta lite mat, inte bra att det blir så sent men det blir så ibland när han jobbar så här sent. Jag vill så gärna äta med han så då väntar jag tills han kommer hem. De dagar som han inte jobbar sen så äter vi regelbundet och på bra tider.

Är riktigt sugen på att shoppa något nytt till tjejkvällen :-) Får se om jag kan hitta något innan onsdag men de ska jag nog göra. Annars får jag ta något som jag har hemma men kanske inte använt på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0