Tisdag

På grund av att det är valborg imorrn så har de varit så snälla och fixat så vi har lektion dagen innan istället för på valborg. Det hade jag förra året och det var de ingen som såg fram emot precis. Det är lite tråkigt att sitta på lektion när det är så fint väder men men, det är bara att vänja sig. Jag ska ju läsa sommarkurser i sommar så.

Just nu så är älsklingen i väg till sitt jobb på sin lediga dag för att köpa ett spel som han har längtat efter så länge, GTA. Så nu kommer tv vara upptagen i flera dagar. he he.. Men det är ju bra att han har något att göra imorrn kväll när jag ska i väg.  Men han har lovat mig två pauser idag, en vid lunch för vi ska gå och äta på Atrium, en gerkisk resturang med så god mat och sen i kväll när det är Desperete Housewifes. I början när det gick så vet jag att mamma Raija alltid kollade på det och jag kollade på det mer sporadiskt men sen när andra säsongen kom som var det jag som aldrig missade det och hon kollade ingeting i stortsätt. He he.. Älskar verkligen det programmet, får bara inte missas.

På fredag ska jag till katthemmet med Marlene, Jonny och Amadeus för de ska köpa kisse :-) Om den finns kvar, jag sa till mamma Raija att hon skulle hojta till efter onsdag när hon varit där och säga till om han fanns kvar. Men hon skulle försöka att få andra katter sålda istället :-) Det finns ju flera katter som behöver hem. Kunde jag så hade jag köpt en till men det blir för mycket här hemma. Jag är så gald över de underbara katter jag har redan :-)

image165

Skulle inte kunna ha bättre katter, jag är så glad att vi fick Ceasar av Marlene och dem för hade vi inte fått de så hade vi förmodligen inte haft katt nu för med han kunde vi pröva oss fram om G var allergisk eller inte, Sen så kom Cleopatra (Cleo) som vi köpte på katthemmet när hon var 12-13 veckor. Nu är hon 1 år och 2 månader :-)  Ceasar är lite äldre tror han blir 10 i år.

Sitter och funderar p vad jag ska ha på mig idag, vill ha mina nya skor men de är ju rosa så jag kan ju inte ha på mig vad som helst till dem :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0