Söndags morgon

Det har varit en livlig morgon, först så fick Ceasar för sig att han skulle gå runt och mjaua massa fast han inte ville något. När vi väl lyckades somna om och få sova en stund till så började han igen, men då låg jag bara och drog mig ett tag för att sedan gå upp. När jag väl hade gått upp så började Cleo, he he. Vet inte vad de ville men nu är de tysta. Cleo ligger i vardagsrums fönstret och kollar på fåglarna. :-)

Annars då, ja det är inte så soligt här idag men det ska nog bli en tripp till stan för det blev ingen rund gång på stan igår, blev fika och storhandling bara. Jag har lite saker jag måste köpa, skulle ju kunna köpa de imorrn när jag ska på stan med Tilda men har helt slut på underlagskräm och mascaran börjar bli torr så de är något som måste inhandlas idag. Resten kan jag fixa imorrn :-) Vi ska köpa allergimedicin också, G känner av pollen.

Sen i kväll blir det One tree hill och genom gång av komplitering för den ska jag lämna in imorrn när jag ändå ska till Eskilstuna. Det känns så skönt att få in den nu, äntligen.  Jag ska bara fin puttsa den lite till och kolla igenom så jag har tänkt rätt. Vill ju inte behöva göra om den igen.

Ska också sätta mig och kolla om de böcker som vi ska ha till nya kursen finns inne. Men tror jag tar det imorrn för det går ändå inte att låna dem idag. Men men nu ska jag ta och kolla på nyheterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0