Söndagmorgon

Nu är jag uppe, känns bra att gå upp i bra tid. Idag ska jag försöka hinna göra en del men de mesta av det jag ska göra har ju med plugg att göra. Men det ska säkert gå bra!

Imorrn ska jag till tandläkaren för att ta bort tandställningen som sitter ner, för den som sitter uppe ska få sitta ett tag till. Men skulle vara skönt att få bort den snart. Men det är skönt att de ska börja ta bort den i alla fall. Innan jag ska med tåget till Eskilstuna imorrn så ska jag och Gabriel till veterinären med Cleo för att ta bort styggnen. Det blir nog skönt för henne att slippa styggnen och kompresen nu, jag skulle vara ganska trött på det om jag var henne:_D He he!!


Kommentarer
Postat av: Mickiz

Majas stygn försvann av sig självt! Hon tappa dom, vi behövde aldrig ta bort dom!

2008-04-06 @ 15:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0