Seminarium

Vi har haft seminarium idag och det kändes som det gick bra, jag sa inte så mycket i början men sen så släppte det och jag lyckdes få fram de jag ville säga. Skönt att ha det gjort för jag var så orolig i går att jag inte skulle hinna förbereda mig bara för att jag var tvungen att vänta på skenan men det blev bra tills slut. Nu så har vi en uppgift till nästa vecka som kommer ta en del tid, vi ska redovisa om ett kapitel från Ideologier och strategier så nu har jag att göra. Det blev jag och Sandra som ska jobba ihop igen :-) Det känns bra att jobba med någon som man har jobbat med förut. Det är vad som kommer göras de närmaste dagarna, plugg och åter plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0