Onsdag

Idag så ska det pluggas och gå på föreläsning om svenska förvaltningssystemet. Det är ju tur att det är något som intreserar en. Annars så blir det inte så mycket mera förutom att jag ska till apoteket för att hämta ut min hjärtmedicin. Appropå mitt hjärta, jag brukar ju vara så trött om dagarna men igår så var det min piggaste dag sedan jag blev sjuk, jag brukar alltid behöva vila och om jag inte gör det så gäspar jag hela tiden men inte igår. Jag var så himla pigg så jag själv blev förvånad, he he. Fast sen mot kvällen vid sju taget så slog det till och jag blev jätte trött men då hade jag ju haft en helt fantastisk pigg dag så det gjorde inget. :-D Det ändå som var tråkigt var att jag inte orkade se film med älsklingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0