Många tankar

Det är tre år kvar tills jag tar examen, det är ett tag kvar det. Ibland så undrar jag hur jag ska orka, vissa dagar vill man bara ge upp och göra något annat. Det finns alltid perioder som är tyngre än andra men när man tänker efter så kommer jag till samma svar vaje gång, det är värt det. När jag väl är klar så har jag en bra utbildning men sen kommer tankarna kring att man hoppas att man får jobb sen.

Det är inte alltid jag delar med mig av mina ner gångar i skolan så menas det inte att de inte finns. Jag försöker vara att inte tänka på det för vill inte vara den som klagar. Alla har sina nergångar! Just nu så känns allt bra och jag tycker verkligen om att plugga men förra terminen var en av de tyngsta jag har varit med om och jag har fortfarande resultat jag väntar på från den terminen. Jag hoppas att jag orkar de tre år som är kvar men jag ska se till att orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0