måndag

dagen började med att jag och Gabriel skulle ta med oss Cleo till veterinären för att ta bort stygnen efter det så begav jag mig till Eskilstuna för att gå till tandregleringen :-D Jag blev så glad när jag kom dit, jag ska ta bort tandställningen på tisdag nästa vecka kl 10, he he. Nu vet jag att det blir av för de gjorde alla förberedelser idag =) Gick göra tandavjutning, inte mumma det, usch!! Men nu är det gjort! Det ska bli så himla skönt att slippa ha tandställning. Längtar till tisdag nu!!

Annars har jag bara tagit det lugnt för jag var helt slut efter att ha ätit lunch med Gabriel på stan :-) Så jag sov lite middag och sen pratade jag med mamma Raija i telefon en hel timme, he he! Pratade mycket vettigt, skönt att ha en  att prata med som vet vad jag går igenom just nu. Humörsvängningar och ilska, allt hör till processen! Skönt att höra, trodde jag blivit knäpp.. he he! Idag blev jag klar med brevet till min biologiska mamma också, det känns skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0