Måndag morgon

Nu så är måndagen här och det ska solas med Tilda idag. Det ska bli skönt att få göra något idag istället  för att bara sitta hemma och vänta på att telefonen ska ring.. Vill inte svara men vet att jag måste ta tag i det. Men under tiden jag är med Tilda ska telefonen vara avstängd. Orkar inte ta det på stan precis!

Annars då, jo jag ska nu sätta mig och skriva lite, sen kommer jag inte hinna så mycket mera för jag ska åka med 12,35 tåget till Eskilstuna.

Just nu så har jag ett par vilda katter som springer runt i hela lägenheten och det låter som de river allt. He he.. Dem är så roliga, man behöver ingen underhållning för det får man här hemma. Med de här två så får man det aldrig tåkigt för de har alltid något på gång förutom när de sover då. Men även då så kan de vara underhållande, speciellt Cleo för hon snarkar och drömmer :-D Så kul att lyssna på! Vad skulle vi göra utan våra små underbara katter, de lysser verkligen upp vardagen. Alla borde ha en katt men är de innekatter så ska man helst ha två för att de ska ha någon att leka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0