Lite planer!!

Vi har lite planer på hur balkongen ska se ut, jag vill ha massa rosa blommor :-) Vi har också hittat möbler som vi vill ha, jag tycker att det skulle vara lite kul med färg som röd tex :

Men det tyckte inte G, han vill ha svart och det kanske är bäst om jag ska ha massa rosa blommor. Så svart blir det :-)


Nu ska jag bara bestämma dynor till, jag har tre alternativ som jag tycker om:


Den rosa passar ju in i temat :)



Tycker om mönstret



Tycer om detta mönster med men vet då ej med färgen.

Jag skulle kunna ta svarta och vita dynor men köra på bara rosa blommor :-) Får se hur vi gör! Så mysigt att tänka på hur balkongen ska se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0