Inne i en bearbetningsfas!

De som känner mig vet att jag har varit med om en hel del i min uppväxt så jag tänker inte skriva så mycket om vad jag ahr varit med om. Just nu så är jag inne i en bearbetningsfas om allt som har hänt och jag har börjat komma ihåg mer och mer från min uppväxt som inte är så kul att komma ihåg. Jag har under åren haft inga minnen innan 9 års ålder ungefär men nu börjar de komma men skulle helst slippa. Men det är väl en fas man ska gå igenom och det är skönt att jag är så pass tidigt med det för många brukar komma in i denna fas mycket senare i livet. Det är mycket jag måste ta mig igenom och det som känns hemskt är att hon kommer inte ihåg vad som har hänt!! Jag har bestämt mig för att skriva ner allt i ett brev och skicka till min bilogiska mamma. Det känns som att det skulle hjälpa mig att hon vet varför jag tar avstånd från henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0