Ingen tandställning längre

Nu så är den borta, så himla skönt :-D Det känns lite tomt men så himla skönt!!! Jag har sett fram mot det så länge och nu äntligen. Jag har nu varit och hjälpt Tilda och sökt till högskolan och sen bjöd hon mig på lunch, tack så mycket gumman! Nu sitter jag på bibblan och väntar på att få hämta min skena som jag ska ha, ska hämta den kl 16 så det blir en del väntan men ska sätta mig och plugga till imorrn. Sen ska jag hem och fixa mat till mig och älsklingen, ska diskutera med Sandra på msn också inför imorrn. Dagen blir lång men men!!


Kommentarer
Postat av: evelina

åh gud vad kul! kommer ihåg hur härligt det var att ta av tandställningen =)

2008-04-16 @ 18:53:17
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0