Hälla

Det blev en sväng till Hälla idag med men nu blev det en tur på Ikea. Vi ville köpa lite till balkongen även fast det inte blev några möbler så blev det fina krukor och en stor blomma. Imorrn ska jag ta och fixa blommor til de små krukorna för de hitta vi inga, jag ville inte bara ha massa gröna växter.

Detta blev det:



Denna i två stolekar.



Älsklingen ville ha denna växt så det fick han, jag får bestämma de andra blommorna som vi ska ha i dem andra krukorna.



Blev dessa små söta blompinnarna med i silver, såg inte de andra färgerna när vi var där.

Det är så mysigt på balkongen nu, det ända som fattas är blommor till de tomma krukorna och möbler. Älsklingen verkar inte vara så haj på att köpa möbler, han vill vänta ett tag så jag får ta och göra det. Jag fick ju i alla fall blommor :-)

Träffade på mamma Raija och Tobbe utan för Ikea med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0