God morgon på er!

Då är det söndag idag, helt underbart väder så idag blir det att plugga på balkongen när solen når den. Det är lite kyrligt i skuggan så jag ska vänta på solen. Så mysigt! Man får ju passa på och njuta när solen är framme.

Ceasar är inne i en period som han ska hålla på och väcka mig hela tiden, fast idag lyckades jag somna om som tur var. Nu är mina sötnosar på balkongen och njutar. Det var så kul igår när G kom hem, han hade ju varit på personalfest och luktade alkohol och det tyckte inte Ceasar om.. He he!! När G skulle ta av sig skorna gick Ceasar fram och luktade på han och hans ögon blev så små så för han tyckte verkligen inte om lukten sen började han nysa.. He he!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0