Fredag

Då är det fredag och solen skiner :-) Det kan ju inte bli bättre! Idag så kommer G hem vid fem, skönt att han slutar tidigt plus att han är ledig i helgen. Vi får se vad vi ska hitta på i helgen, vi ska i alla fall storhandla men det blir säkert något mera. Vi kanske tar en fika i solen, när jag kollade på vädret i morse så såg det ut som Västerås kunde få lite sol.

Jag var till ICA idag och handlade lite så vi skulle klara oss tills vi storhandlar, köpte helgfrukost :-) När vi är ledig tillsammans på helgerna så brukar vi fixa helgfrukost. Den brukar bestå av extra gott bröd, jucie, olika goda pålägg (i helgen blir det ost, rostbiff och prickikorv), grönsaker, K-special och mjölk :-) Det måste ju märkas att det är helg. Om det är fint imorrn så blir det förmodligen frukost på balkongen.

Just nu så håller jag på och tvättar, jag har tidigare idag fixat lite så det ser lite trevligare ut här hemma. Jag har lite kvar att fixa men kände att jag behövde sätta på och ta det lugnt för jag är inte riktigt frisk än men snart ska jag ta tag i det igen. Vill att det ska vara fint till G kommer hem men det är ju en stund kvar så jag hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0