fredag

Idag så ska jag pyssla lite här hemma så det är fint när älsklingen kommer hem för då ska vi äta god mat och sen kolla på film :-) Mysfredag Jag hade tänkt att göra hemma gjord pizza så det ska bli mumsigt.

Annars så, jag fick verkligen sova ut idag för jag var så himla trött igår hela dagen så jag gick och la mig tidigt utan att ställa väckarklockan vilket inte händer ofta nu för tiden. jag vaknade halv elva :-) Då hade jag sovit i ca 13 timmar eller mera så nu känner jag mig pigg, ska snart ut på en promenad och sen städa. När detta är gjort så ska jag ta och träna så skönt, älskar verkligen det träningsprogram jag följer. Jag gjorde det i går också, skönt för kroppen.

På måndag måste det solas, när det röda hade lagt sig så var det ingen färg eller man ser lite men det behövs definitivt mera. Så jag håller med Tilda om att solning på måndag är ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0