Fin dag

image125

image126

Dessa bilder tog jag på vägen till bussen när jag skulle hem igen från mamma Raija. Så himla fint väder!

I morse så tog jag tåget till Eskilstuna för att hälsa på mamma Raija, det var så mysigt så. Det började med att vi åkte och handlade lite fika och sen till Tuna park för att köpa något till bror min, hon köpte en så fin skjorta till han :-D Hoppas han blev glad! Sen åkte vi till katthemmet för de skulle tacka av någon som hade varit på praktik där ett tag så då följde jag med, fick träffa Svarten som mamma pratat om så mycket. Han var så himla söt och go, förstår varför hon är så förtjust. he he ;-D  Sen så bar det av hem till smultronet för att träffa hundarna och katterna men det sågs inte till så mycket katter. Det blev massa gos med hundarna, fick Grim i knät.. he he Som vanligt blev det massa prat, måste ju passa på när vi ses. Det är riktigt skönt att få lätta sitt hjärta ibland!

När jag kom tillbaka till Västerås så kom älsklingen och möte mig vid tåget :-D Jag köpte mig en ny vårjacka idag och två sjalar som passar bra till.

image85
Denna blev det!




Kommentarer
Postat av: Hampus

Skjortan var jätte snygg men jag måste byta den för den var för liten.

2008-04-01 @ 20:30:28
Postat av: Raija

Tack för idag....ler....kul att du ville komma hit. Tror du kommer bli väldigt nöjd med din nya jacka, för den är jättefin.

2008-04-01 @ 21:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0