Det gick bra

Det var så skönt att få ur sig allt man ville säga, även fast jag visste att det kanske var saker som hon inte ville göra. Men hennes gensvar förvånade mig väldigt mycket. Men det har det ju gjort hela tiden sedan hon läste brevet. Nu var det gjort så nu är det bara jag själv som måste låta mig läkas. Det var skönt att ha med sig mamma Raija som stöd, vet inte vad jag skulle göra utan henne.

Innan vi skulle till min biologiska mamma så åkte jag som sagt ut till mamma Raija, det var trevligt att komma dit och få gosa lite med hundarna och få prata med henne. Fick så mumsig lunch med, morotssoppa :-) De senaste gångerna som jag har varit där så har vi ätit det men det gör inget för det är så himla gott. Hon hade tre par skor som hon inte kunde ha heller så dem fick jag :-) He he!! Alltid kul med nya skor! Vi åkte till skokanonen för att hon behövde ett par nya skor som var skönare att gå i för hon får ont i hälarna.

När jag kom hem så fick jag en rolig överraskning i brevlådan, är bjuden på studentfest den 5/6. Min kusin Emelie tar studenten. Jag blev så glad men så kom jag på att jag skriver tenta då :-S hade varit en sak om jag skrev den på förmiddagen för då kunde jag ha kunnat åka ut till festen men missat utsparken men vi skriver på eftermiddagen så vi börjar halv 15. Det var synd för det är ju inte ofta man blir bjuden på studentfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0