9/7-08

Vi hade vårat första seminarium på detta moment idag, det gick ganska bra om jag får säga det själv. Vi fick också veta att läraren hade rättat våra tentor men vågade inte fråga om mitt resultat, men vi får snart resultatet så det är bara att vänta. Efter det så begav jag mig till Eskilstuna för lunch med Tilda, det blev Ming, har inte variy där sedan de öppnade igen. Det var så mumsigt och mycket trevligt prat, det var kul att höra om resan. Sen så gick vi lite på stan innan vi gick och solade, riktigt skönt att sola lite. Det blir solning på måndag med :-D Det ska bli skönt att sola lite så man kan få lite färg till sommaren. Tack för en trevlig dag Tilda!!!

Sedan jag kom hem så har jag bara tagit det lugnt och ätit. Jag kollade på barnmorskorna, blev några tårar för det var en bebis som fasnade med axlarna och satt fast medllan 5-7 min och hade inga hjärtslag när den kom ut men de lyckades rätta den. Nu ska jag bara kolla på tv och vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0